Thursday, November 6, 2008

KINDWEES

Ek kies om ‘n kind te wees
My feeverhale bou ek self
En as ‘n feetjie haar skoentjie verloor
Weet ek waar om dit te vind...

Jou qedagtes het oud geword
Jou drome vol kreukels geplooi
En as ’n feetjie haar skoentjie verloor
Word die waorheid vir jou grys.

Want hier woon Klaasvakie
Met ‘n sak vol vol drome
En kersvader met sy rooi jas
hou ons saggies vas...

Ek kies om ’n kind te wees
Eks veiliq in my feeverhaal
Want hier is ek koninq van ‘n spierwitkasteel
Erens onder drup-qroen-mos...

Jou gedagtes het stil geword
My liedjie het jou drome qeraak
En as n feetjie haar skoentjie verloor
Help jy my om dit te vind

Want hier woon Klaasvakie
Met n sak vol van drome
En kersvader met sy rooi jas
hou ons saggies vas..

Ek kies om ‘n kind te wees
My feeverhale bou ek seIf
En as n feetjie haar skoentjie verloor
Weet ek waar om dit te vind...

No comments: