Thursday, November 6, 2008

Namibie

In die son se rooi geel lyf
Le die storie van ons reis
Langs paaie sonder horison
Oor duine sand en godverlatenheid
En waai die wind
Ons teen mekaar
rug teen rug
Tot ons mekaar verstaan

En woordeloos kom se
die hart van bar woestyn
Kom rus hier teen my bors - my kind
En wys ek jou flamink
Op een been waar hy staan
En wilde perde onqetem.

Dis hier waar ek en jy
Ons gisters agter los
En more weer van voor begin (2 keer)

In die maan se halwe lyf
Le die storie van ons reis
En speel ons langs die donker see
Oor duine sand en qodsteenwoordigheid
En breek die branders
Weer en weer
en laat ons deur
die skadu’s aanhou staar.


En woordeloos kom se
die hart van bar woestyn
kom rus hier teen my bors my kind
dan wys ek jou die eenvoud
van robbe onqeteld
En seemeeu wat vir lewe aas..

Dis hier waar ek en jy
ons gisters aqter los
En more weer van voor begin (2 keer)

In die weerloos van jou hart
Le die waaroms van jou reis
en word jy deel van die stilte hier
Van duine sand en godstevredenheid
En word jy wind
En branderkind
En kniel die vrae
van waarheen voor jou neer..

en woordeloos kom se
die hart van bar woestyn
kom rus hier teen my bors - my kind
en wys ek jou die more’s
en gisters soos dit was
en waarom twyfel in jou rus..

Dis hier waar ek en jy
ons gisters agter los
En more weer van voor begin (2 keer)

No comments: