Thursday, November 6, 2008

STILTE

Dis die stilte binne ons
wat die stilte buite ons
met kreupel eenvoud gom
aan die diep verstaan van onsself...

Dis die stilte tussen ons
Wat die stilte weg van ons
Met blinde vryheid heg
Aan die diep verstaan van mekaar...

Want dis ek en jy
Wat die bedelaar verstaan
As die koue kom
En die tyd vergeet om te rus
Dis die boemelaar in jou
En die boemelaar in my
Wat kom bedel by
En die tyd kom vra om te rus,.

Dis my wil om jou te he
opgekrul by jou te le
Soos n ongebore kind
En ek weet eks veilig hier by jou

Dis jou wil om my te he
Wat die stilte stemloos se
as my asem om jou draai
en ek weet dis jy wat my verstaan...


Want dis ek en jy
Wat die bedelaar verstaan
As die koue kom
En die tyd vergeet om te rus
Dis die boemelaar in jou
En die boemelaar in my
Wat kom bedel by
En die tyd kom vra om te rus,.

No comments: