Thursday, November 6, 2008

VUUR

Dis maar net nog ‘n siel in die vuur.
Die tyd het fyn spoortjies getrap
in die nou se groefies langs jou oe
en ‘n peins trek jou oe skrefie-plat
en jou blik versink in die passie van die vlam...
Ja, jou oe dompel jou siel in die kole
en jy gooi nog ‘n paar gedagtes op die vuur..

Jy, Vuur, begogel ‘n gees
Ek bou in jou ‘n beeld verhaal
Von Bacchus wat bedien die wat bedel
En saam met die wyngod klink my glas
En saam met die wyn vloei my siel deur my vingers
As my gedagtes steeds gelouter
In die kole le en krul...

Al wat oorbly
Vir ons heildronk
Is dit wat drup op die grond
Want saam met die wyngod klink my glas
En saam met die wyn vloei my siel deur my vingers
As my gedagtes steeds gelouter
In die kole le en krul...

Vuur, in my vermensliking van jou
Het jou asembenemendheid my ontwyk
En die assegaai in my hand
Vuur - het in my hart beland
Want saam met die wyngod klink my glas

En saam met die wyn vloei my siel deur my vingers
En die assegaai in my hand
Vuur - het in my hart beland...

No comments: